ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ MITSUBISHI EVO 8 - TETRAKOSARI 7 | Autokinisimag

Autokinisimag on YouTube

I Sell My Car

Sideris Motorsport
HEED-AUTO
JDMaster Biladeris

Editors

BE QUICK!


All news

ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ MITSUBISHI EVO 8 - TETRAKOSARI 7

ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ MITSUBISHI EVO VIII 720PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης

EVO Lazarides
Νικητής στην κατηγορία των 10 δευτερολέπτων ήταν ο Κώστας Λαζαρίδης από τη Θεσσαλονίκη, οδηγώντας ένα κατακόκκινο MITSUBISHI EVO VIII. Τα EVO έχουν διακριθεί στο WRC και θεωρούνται αμάξια all around για κάθε πρόκληση σε κάθε είδος αγώνα. Η ομάδα του Κώστα μας έδειξε ότι ένα EVO μπορεί να τα καταφέρει πολύ άνετα και στο dragster.

Ο Κώστας είναι γνωστός στους φανατικούς του διαγωνισμού ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ, με συμμετοχή σε όλα τα events από το ΙΙ και μετά. Προτιμάει το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του AUTOKINISIMAG γιατί είναι μια διοργάνωση που βελτιώνεται συνεχώς και θεωρεί ότι το σύστημα των τριαντάδων έχει επιταχύνει πολύ τη διαδικασία των περασμάτων.

EVO Lazarides

Στόχος του Κώστα Λαζαρίδη είναι να σπάσει το όριο των 10 δευτερολέπτων κατεβαίνοντας τουλάχιστον στο 9,99’’, όπως είπε χαρακτηριστικά. Ο στόχος αυτός δεν φαίνεται καθόλου απίθανος, αφού το EVO του είναι ένας πύραυλος εδάφους-εδάφους μεταμφιεσμένος. Ανοίγοντας το καπό δεν βλέπουμε το εργοστασιακό δίλιτρο σύνολο, αλλά έναν κινητήρα χωρητικότητας 2,3 λίτρων της πασίγνωστης AMS PERFORMANCE, μια εταιρεία με τεράστια πείρα στο χώρο. Το turbo-kit είναι και αυτό από την ίδια εταιρεία. Η ηλεκτρονική διαχείριση του μοτέρ είναι υπόθεση ενός εγκεφάλου από την PECTEL. Το σύνολο των βελτιώσεων δίνει στο EVO απόδοση 720 ίππων που το καθιστούν φόβο και τρόμο στην άσφαλτο.

SAMSONASΣτη μετάδοση έχει επιλεχθεί ένα σειριακό κιβώτιο πέντε σχέσεων της SAMSONAS, stage 3 transfer από τη SHEPHERD και διαφορικό από την RS. H ανάρτηση του Mitsubishi είναι από την OHLINS, κορυφαία στο χώρο των αμορτισέρ και των ελατηρίων.

Η επιβράδυνση του αμαξιού στο δρόμο είναι δουλειά των εξαπίστονων μπροστά και των τετραπίστονων πίσω φρένων της AP RACING, μια από τις πρώτες επιλογές για κάθε βελτιωτή. Όσοι παρευρέθηκαν στις Σέρρες, όμως, είδαν μια διαμόρφωση φρένων ειδικά για dragster, αφού λόγω των μπαλονιών που φορούσε προτιμήθηκαν φρένα από RS.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η κόκκινη βολίδα των 720 αλόγων είναι κατάλληλα διαμορφωμένη ώστε να συμμετέχει και σε time attack στην πίστα. Ενδεικτικά, το αυτοκίνητο έχει πετύχει χρόνο 1:25,16 στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών υπό βροχή. Το Σαββατοκύριακο του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII το πιο γρήγορο πέρασμά του ήταν 10,263sec στον ημιτελικό της κατηγορίας του, ενώ στον τελικό έγραψε 10,644sec, παίρνοντας την πρώτη θέση. Το EVO ταλαιπωρήθηκε από μικροπροβλήματα, άρα το σπάσιμο των 10’’ αναβλήθηκε για το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VIII.

EVO Lazarides

Ο Κώστας θα ήθελε να ευχαριστήσει το μηχανικό του Μπάμπη Βουλγάρογλου, την GARAGEMOTORSPORTS, τον υπεύθυνο για τον προγραμματισμό του αμαξιού Μιχάλη Παρίδη της DYNOEXELIXIS και την BIOCAR.GR για τη φροντίδα της εξωτερικής εμφάνισης του αμαξιού.


facebookΔείτε πολλές φωτογραφίες από εκείνα τα περάσματα και από το EVO στην σελίδα μας στο facebook.
Αφήστε το σχόλιο σας παρακάτω, και μοιραστείτε αυτή τη σελίδα με τους φίλους σας. Μην ξεχνάτε πως υπάρχουν παραπάνω από 1000 videos στο YouTube στη διάθεση σας, τόσο από το TETRAKOSARI όσο και από δοκιμές βελτιωμένων.

Το κανάλι μας στο YouTube.

Η σελίδα μας στο facebook.