Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ MITSUBISHI EVO 8 - TETRAKOSARI 7
ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ MITSUBISHI EVO VIII 720PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης
Νικητής στην κατηγορία των 10 δευτερολέπτων ήταν ο Κώστας Λαζαρίδης από τη Θεσσαλονίκη, οδηγώντας ένα κατακόκκινο MITSUBISHI EVO VIII. Τα EVO έχουν διακριθεί στο WRC και θεωρούνται αμάξια all around για κάθε πρόκληση σε κάθε είδος αγώνα. Η ομάδα του Κώστα μας έδειξε ότι ένα EVO μπορεί να τα καταφέρει πολύ άνετα και στο dragster.
Ο Κώστας είναι γνωστός στους φανατικούς του διαγωνισμού ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ, με συμμετοχή σε όλα τα events από το ΙΙ και μετά. Προτιμάει το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ του AUTOKINISIMAG γιατί είναι μια διοργάνωση που βελτιώνεται συνεχώς και θεωρεί ότι το σύστημα των τριαντάδων έχει επιταχύνει πολύ τη διαδικασία των περασμάτων.
Στόχος του Κώστα Λαζαρίδη είναι να σπάσει το όριο των 10 δευτερολέπτων κατεβαίνοντας τουλάχιστον στο 9,99’’, όπως είπε χαρακτηριστικά. Ο στόχος αυτός δεν φαίνεται καθόλου απίθανος, αφού το EVO του είναι ένας πύραυλος εδάφους-εδάφους μεταμφιεσμένος. Ανοίγοντας το καπό δεν βλέπουμε το εργοστασιακό δίλιτρο σύνολο, αλλά έναν κινητήρα χωρητικότητας 2,3 λίτρων της πασίγνωστης AMS PERFORMANCE, μια εταιρεία με τεράστια πείρα στο χώρο. Το turbo-kit είναι και αυτό από την ίδια εταιρεία. Η ηλεκτρονική διαχείριση του μοτέρ είναι υπόθεση ενός εγκεφάλου από την PECTEL. Το σύνολο των βελτιώσεων δίνει στο EVO απόδοση 720 ίππων που το καθιστούν φόβο και τρόμο στην άσφαλτο.
Στη μετάδοση έχει επιλεχθεί ένα σειριακό κιβώτιο πέντε σχέσεων της SAMSONAS, stage 3 transfer από τη SHEPHERD και διαφορικό από την RS. H ανάρτηση του Mitsubishi είναι από την OHLINS, κορυφαία στο χώρο των αμορτισέρ και των ελατηρίων.
Η επιβράδυνση του αμαξιού στο δρόμο είναι δουλειά των εξαπίστονων μπροστά και των τετραπίστονων πίσω φρένων της AP RACING, μια από τις πρώτες επιλογές για κάθε βελτιωτή. Όσοι παρευρέθηκαν στις Σέρρες, όμως, είδαν μια διαμόρφωση φρένων ειδικά για dragster, αφού λόγω των μπαλονιών που φορούσε προτιμήθηκαν φρένα από RS.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η κόκκινη βολίδα των 720 αλόγων είναι κατάλληλα διαμορφωμένη ώστε να συμμετέχει και σε time attack στην πίστα. Ενδεικτικά, το αυτοκίνητο έχει πετύχει χρόνο 1:25,16 στο Αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών υπό βροχή. Το Σαββατοκύριακο του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII το πιο γρήγορο πέρασμά του ήταν 10,263sec στον ημιτελικό της κατηγορίας του, ενώ στον τελικό έγραψε 10,644sec, παίρνοντας την πρώτη θέση. Το EVO ταλαιπωρήθηκε από μικροπροβλήματα, άρα το σπάσιμο των 10’’ αναβλήθηκε για το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VIII.
Ο Κώστας θα ήθελε να ευχαριστήσει το μηχανικό του Μπάμπη Βουλγάρογλου, την GARAGEMOTORSPORTS, τον υπεύθυνο για τον προγραμματισμό του αμαξιού Μιχάλη Παρίδη της DYNOEXELIXIS και την BIOCAR.GR για τη φροντίδα της εξωτερικής εμφάνισης του αμαξιού.
Δείτε πολλές φωτογραφίες από εκείνα τα περάσματα και από το EVO στην σελίδα μας στο facebook.
Αφήστε το σχόλιο σας παρακάτω, και μοιραστείτε αυτή τη σελίδα με τους φίλους σας. Μην ξεχνάτε πως υπάρχουν παραπάνω από 1000 videos στο YouTube στη διάθεση σας, τόσο από το TETRAKOSARI όσο και από δοκιμές βελτιωμένων.