ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ SKODA OCTAVIA SW - TETRAKOSARI 7 | Autokinisimag

Autokinisimag on YouTube

I Sell My Car

Sideris Motorsport
HEED-AUTO
JDMaster Biladeris

Editors

BE QUICK!


All news

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ SKODA OCTAVIA SW - TETRAKOSARI 7

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ SKODA OCTAVIA SW 500PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης

O Δημήτρης Αντύπας ανήκει σε μια κατηγορία ανθρώπων που σπάνια μπορεί να δει κανείς σε ένα event επιτάχυνσης. Είναι ένας από τους οδηγούς που συμμετέχουν και ταυτόχρονα είναι και χορηγός με το μαγαζί του «Μεζέ Μεζέ», κάτι που σημαίνει ότι του αρέσει η δράση και δεν διστάζει να πάρει μέρος σ'αυτό.

FIAT UNO

Ο Δημήτρης είναι λάτρης της ταχύτητας και της αυτοκίνησης. Θεωρεί το αυτοκίνητο έναν τρόπο να ξεφεύγει από τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII, στο τέλος Ιουνίου στις Σέρρες, ήταν το δεύτερο event στο οποίο έλαβε μέρος. Δεν τα πήγε καθόλου άσχημα, αφού ήταν φιναλίστ στον τελικό της κατηγορίας των 12 δευτερολέπτων.

FIAT UNO

Το SKODA OCTAVIA που οδηγεί ξεφεύγει από τα δεδομένα, αφού πρόκειται για station wagon, κάτι που δεν συναντάς πολύ συχνά. Ξεπερνώντας αυτό το γεγονός, το OCTAVIA έχει υποστεί ολοκληρωτική αλλαγή και μόνο το αμάξωμα θυμίζει το όχημα που αγοράστηκε από την αντιπροσωπεία.

FIAT UNO

Στη θέση του εργοστασιακού μοτέρ έχει μπει το δίλιτρο τούρμπο μοτέρ άμεσου ψεκασμού (2.0 TFSI) που φοράει το VW GOLF GTI mk5, δίνοντας μια καλή βάση με τα 200 εργοστασιακά του άλογα. Από εκεί και πέρα, ο μηχανικός του, Δημήτρης Μπάτσιος, που και αυτός έτρεξε στο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII, έχει κάνει σφυρήλατα όλα τα εντόσθια του κινητήρα. Στο αμάξι έχει μπει μεγαλύτερη εισαγωγή και τουρμπίνα, ενώ για την ψύξη του φροντίζει ένα μεγαλύτερο intercooler που απαγορεύει την υπερθέρμανση των μηχανικών μερών. Οι μετατροπές που έχουν γίνει έχουν εξαιρετικό αποτέλεσμα στο δυναμόμετρο που δίνει περίπου 500 άλογα ιπποδύναμη, ένα διόλου ευκαταφρόνητο νούμερο.

FIAT UNO

Στη θέση του εργοστασιακού πεντατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων έχει μπει εξατάχυτο, με σκοπό να βοηθηθεί το άπλωμα της ισχύος στο δρόμο. Γι’ αυτό το λόγο έχει φορεθεί και μπλοκέ διαφορικό, φτιαγμένο ειδικά από την Γκατζελάκης Tuning, ενώ το πίσω διαφορικό είναι ελεύθερο.

FIAT UNO

Για να φρενάρει όσο το δυνατόν καλύτερα, το OCTAVIA διαθέτει πλέον φρένα από AUDI S3. Αρωγός στην πέδηση είναι τα ελαστικά CONTINENTAL SPORTCONTACT. Το τσέχικο station wagon έχει μεγάλες αλλαγές και στην ανάρτηση, όπου τα εργοστασιακά αμορτισέρ έδωσαν τη θέση τους σε μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση της φημισμένης KW.

O Δημήτρης Αντύπας είναι πολύ ευχαριστημένος από το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII και το καλό κλίμα που υπήρξε, εκτιμά πολύ την προσπάθεια των διοργανωτών του Autokinisimag και υπογραμμίζει τη σημασία της συνεχούς βελτίωσης για τις συνθήκες διεξαγωγής του event. Οι ευχαριστίες του Δημήτρη πηγαίνουν στον μηχανικό του, Δημήτρη Μπάτσιο, για την προσπάθεια που καταβάλλει και τη δουλειά που κάνει πάνω στο πράσινο OCTAVIA όπως, επίσης, και στον Χρήστο Αραπίδη της POWERSERVICEDYNO.

Το κανάλι μας στο YouTube. Η σελίδα μας στο facebook.