ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ! | Drupal

Autokinisimag on YouTube

I Sell My Car

Sideris Motorsport
HEED-AUTO
JDMaster Biladeris

Editors

BE QUICK!


All news

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ!

Το περιοδικό Autokinisimag (παλαιότερος τίτλος "Αυτοκίνηση ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης") εκδίδεται περίπου κάθε δυο μήνες και αυτομάτως θεωρείται ως συλλεκτικό. Τα τεύχη μας μπορείτε να τα βρείτε μόνο σε κεντρικά περίπτερα στις πόλεις που μπορείτε να δείτε εδώ .



Τα τεύχη παρακάτω παρουσιάζονται με αντίστροφη χρονολογική σειρά.

T14: Το πιο radical τεύχος!

Για άλλη μια φορά σπάμε την μονοτονία των περιοδικών ειδικού τύπου και παρουσιάζουμε ΠΡΩΤΟΙ πανελλαδικώς το Radical SR3 RS από την AutoErgonomics! Αλήθεια, πόσο θα κοστολογούσατε ένα street-legal αυτοκίνητο που έχει επιδόσεις που μόνο υπεραυτοκίνητα διαθέτουν; Η AutoErgonomics μας απαντά με μια εμπειρία που κόβει την ανάσα! Παράλληλα κοιτάμε πίσω στο παρελθόν και μαθαίνουμε από την ιστορία: Τα 350χλμ/ω ήταν πραγματικότητα πριν από 15 χρόνια μόνο με την Jaguar XJ220. Mετράμε και δοκιμάζουμε το ολοκαίνουριο VW Polo GTi με την πινελιά της AutoRadio - ένα BOOM car που δεν θα το περιμένετε. Έρευνα: τι είναι το Pouvoir Sportif, ποιός ο ρόλος της FIA και τελικά ποιός της ΕΘΕΑ; Η Πόπη Παπαμιχαήλ γράφει για τους λύκους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Παρουσίαση νέας μόνιμης στήλης: Oldies but Goodies - αυτοκίνητα best sellers που λάτρεψε ο κόσμος! Διαβάστε για τις γυναίκες οδηγοί - είναι αλήθεια οτι οδηγούν καλύτερα από τους άντρες; Ψάχνουμε, υπολογίζουμε και σας απαντούμε για την εισαγωγή αυτοκινήτων από την Βουλγαρία. Επίσης: Διόδια στην Εγνατία, ετοιμαστείτε να πληρώσετε. | Αυτοκινητο-βιομηχανική κατασκοπεία: συνέντευξη με την Brenda Priddy. | Φοβία με το παρκάρισμα; Δεν είστε οι μόνοι. | Έλεγχος από την τροχαία. Τι δικαιώματα έχετε; | Rally Sprint Ξάνθης και συνέντευξη με τον Δημήτρη Μπατσάρα. Πολλά, περισσότερα εντός του τεύχους!
Σχετικό video


T13: Ένα τεύχος... τετρακόσια μέτρα!

Το δέκατο-τρίτο τεύχος έχει δυο μεγάλες πρωτιές. Μια είναι από αυτές είναι το αφιέρωμα και το μέγεθος που δόθηκε σε αυτό για το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙΙ, ένας αγώνας που χαρακτηρίστηκε ως "η γιορτή της κόντρας". Φωτογραφίες από όλες τις συμμετοχές με αναλυτικούς χρόνους και αποτελέσματα, σχόλια και κριτικές, με συνοδευτικό κείμενο που μεταφέρει κάθε αναγνώστη ξανά και ξανά σε εκείνο το εκπληκτικό διήμερο. Ξεχωριστή θέση σε αυτές τις σελίδες, ο Νίκος Λαϊνάς με το EVO του και τον χρόνο που κανείς δεν περίμενε στο αεροδρόμιο της Ξάνθης: 11.1" @ 402μ! Η δεύτερη πρωτιά είναι η αποκλειστική πανελλαδικώς παρουσίαση του Nissan Skyline GTR35 από την AMS Performance. Ο στόχος; Ένα ακόμα αυτοκίνητο με τον κωδικό Project Alpha, κάτι που μεταφράζεται δηλαδή σε 9 δευτερόλεπτα στα τετρακόσια μέτρα και ιπποδύναμη πάνω από 1000 άλογα! Αξιοσημείωτα παραμένουν τα άρθρα για την Formula 1, το φρέσκο Mini Cooper WRC και το σοκαριστικό άρθρο για τα τροχαία ατυχήματα με συγκριτικά στατιστικά από την Ευρώπη και την Ελλάδα.
Σχετικό video


T12: Περισσότερες δοκιμές και παρουσιάσεις.

Η Ιαπωνική ιστορία έχει πολλά να πει για την γενναιότητα και τον τρόμο που έσπερναν οι καμικάζε του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου. Αυτή τη φορά, τον ρόλο τους παίρνουν τα μοναδικά HSV και FURAI σε μια θεωρητική μάχη Clash of the Japanese Titans: Mazda vs Honda! Στον ρυθμό του tuning ακολουθεί ένα από τα καλύτερα Q Cars που οδηγήσαμε ποτέ, ένα Audi A4 με περισσότερα από 300 άλογα, που δεν προδίδει τον χαρακτήρα του, μέχρι να το επιθυμήσει ο οδηγός του. Δεν θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε μέχρι που θα έφτανε ο οπαδός της βελτίωσης για να ικανοποιήσει την λαχτάρα του και τον πόθο του για την περαιτέρω εξέλιξη του αυτοκινήτου του. Αν και μικρά τα δυο Seicento από την Ξάνθη δείχνουν τα δόντια τους με χρόνους που κανονικά ταιριάζουν σε μεγαλύτερου κυβισμού και ιπποδύναμης οχήματα. Στο εξώφυλλο δεσπόζει το 500+ ίππων Mitsubishi EVO από την Βέροια, μια λύση ιδανική τόσο για γρήγορα γυρολόγια αλλά και για τις ανάγκες της ευθείας. Το έναυσμα παίρνει το αφιέρωμα για την εξέλιξη όλων των EVO της Mitsubishi, την τεχνολογική τους πρόοδο και την επιρροή που είχαν επάνω στην αυτοκινητοβιομηχανία. Τα περιεχόμενα δεν σταματούν εδώ, και αναφέρουν ένα αναλυτικό test-drive του Peugeot RCZ, μια αποκλειστική συνέντευξη από τον Νικόλαο Τομπάζη, και αφιερώματα για τα περιπολικά της Ελληνικής Αστυνομίας και του ολοκαίνουριου "Μουσείου Αυτοκινήτου Αθήνας".
Σχετικό video


T11: Αφιέρωμα στο παρελθόν και τα σχέδια για το μέλλον.

Η μοναδική Πόπη Παπαμιχαήλ συντάσει ένα αφιέρωμα για τους νοσταλγούς του Group B, μια εποχή όπου η FIA άφησε ελεύθερο τον χώρο του rally από κανόνες και περιορισμούς. Παράλληλα η αποστολή στην γειτονική Ιταλία, τα θηρία της τότε εποχής ζωντανέυουν μέσα στις σελίδες μας και καταλαμβάνουν μεγάλο μέρος του τεύχους. Κλείνοντας την πρώτη δεκαετία από τον εορτασμό του millenium αποφασίζουμε να βάλουμε κάτω τα δέκα αυτοκίνητα που στιγμάτισαν και άλλαξαν την αυτοκινητοβιομηχανία από εδώ και στο εξής, καθώς όμως και τα δέκα χειρότερα τα οποία συνεχίζουν να λανσάρονται σαν ευκαιρία από τις αντιπροσωπείες στην Ελλάδα, και φυσικά σας προτείνουμε να μην αγγίξετε! Το 2010 κλείνει με το υποκοριστικό "η χρονιά του Σεβαστιανού", και το 2011 αρχίζει να φέρνει στην επιφάνεια τα νέα σχέδια της "Αυτοκίνησης"..
Σχετικό video


T10: Σημαντική αύξηση πωλήσεων.

Με 26% περίπου αύξηση πωλήσεων παρατηρείται η κίνηση του περιοδικού στα περίπτερα. Το τεύχος φιλοξενεί κατά ένα μεγάλο βαθμό αφίερωμα σε μια ξεχωριστή διοργάνωση, το πρώτο οργανωμένο dynoday για τα μέλη του TETRAKOSARI.GR, ένα forum που δημιουργήθηκε για τους φίλους των προηγούμενων διοργανώσεων. Τέσσερις χιλιάδες εννιακόσια άλογα συγκεντρώνονται σε μια ημέρα στην πόλη της Ξάνθης για φωτογράφιση και δυναμομέτρηση από όλες τις πόλεις της Βορείου Ελλάδος κρατώντας ζεστές τις σχέσεις μεταξύ των οπαδών του περιοδικού. Ξεχωριστή θέση κατέχει στο τεύχος και η μοναδική αποστολή του συντάκτη Αλέξανδρου Αλεξίου στην Γερμανία στο μουσείου της Porsche με πλούσιο φωτογραφικό υλικό από μια εταιρεία που άφησε ιστορία στους δρόμους και στις πίστες τα τελευταία 50 χρόνια.
Σχετικό video


T9: Για άλλη μια φορά σημειώνουμε ανωμαλία στατιστικής επιτυχία.

Με λιγότερο χρόνο προετοιμασίας, αλλαγή ημερομηνιών από τις αρμόδιες αρχές και περισσότερα από πιθανά εμπόδια το περιοδικό διοργανώνει για δεύτερη φορά το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ. Αυτή τη φορά στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών εντελώς αυτόνομα οι οιωνοί δεν είναι καθόλου ευνοϊκοί. Παρόλαυτα η ομάδα φέρνει εις πέρας την αποστολή πέρα από κάθε προσδοκία για τα Ελληνικά δεδομένα. Συγκεντρώνει συμμετοχές από όλη την Ελλάδα, και καταφέρνει να κρατήσει με άρτια οργάνωση χρονομετρημένα περάσματα ανα 50 δευτερόλεπτα με τον κόσμο να παραληρεί και τους επαγγελματίες συμμετέχοντες να μένουν άναυδοι με τον ρυθμό του διημέρου. Το τεύχος φιλοξενεί το μεγαλύτερο ποτέ αφιέρωμα στην πορεία του μέχρι τώρα, με εικοσιέξι σελίδες οι οποίες μοιάζουν ελλειπέις στην προσπάθεια να καλύψουν το μέγεθος της επιτυχίας του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙ.
Σχετικό video


T8: Η κρίση στην Ελλάδα και η λύση της αγοράς.

Ζώντας από την πρώτη στιγμή την κρίση στην Ελλάδα, το περιοδικό απαντά σε αιτήματα των αναγνωστών και περικόπτει προσωρινά τα αφιερώματα για την βελτιώση παρουσιάζοντας ένα μεγάλο συγκριτικό με καινούρια αυτοκίνητα έως 13.000 ευρώ. Τα δυο μόλις όμως βελτιωμένα αρκούν να χορτάσουν τους φίλους αυτού του είδους. Το ένα πρόκειται για ένα Leon Cupra 400 ίππων και το άλλο πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα και πλέον δυνατά Honda Civic Type R Turbo στην Ευρώπη. Με 700+ άλογα, το περιοδικό φιλοξενεί το πιο δυνατό όχημα που είχε ποτέ στις σελίδες του για δοκιμή, ενώ το VVBOX γράφει 263 πραγματικά χιλιόμετρα ανα ώρα. Για άλλη μια φορά όμως, ο κόσμος στρέφει αλλού την προσοχή του, και αυτό δεν είναι άλλο από το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ΙΙ.
Σχετικό video


T7: Η βελτίωση συνεχιζει να κερδίζει έδαφος.

Το περιοδικο μας κλέινει μια πρωτότυπη συνέντευξη με τον δήμαρχο των Σερρών κο Ζλάτκο, και τον τοποθετεί στην θέση του οδηγού της Alfa Romeo 159 για μερικές ώρες στο αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών το οποίο και κλείνει αποκλειστικά για την δοκιμή. Στο ίδιο τεύχος παρουσιάζονται το Renault Megane II ενώ η Minispeed GR από την Αθήνα μας παραδίδει ένα από τα αριστουργήματα της για δοκιμή. Παράλληλα η ΛΑΝ μας καλεί εκτός των δικών μας συνόρων για σνεργασία στη Νάουσα και σιγά σιγά ο δρόμος εκτός της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης ξεκινάει να ανοίγει.
Σχετικό video



T6: Το μεγάλο "μπάμ".

Η ομάδα του περιοδικού βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή φόρμα που υπήρξε ποτέ. Μαζί με την δοκιμή της τρομερής Ford Mustang από την Θεσσαλονίκη η Ν. Λογοθέτης & ΣΙΑ Ο.Ε. κάνει πραγματικότητα αυτό που οι περισσότεροι παράγοντες θεωρούσαν αδύνατο. Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ όχι απλά αποτελεί τον πρώτο αγώνα RWYB στην Βόρεια Ελλάδα, αλλά κλείνει περισσότερες συμμετοχές απ'ότι συγκεντρώνονται σε τρεις αγώνες dragster και πολλαπλάσιο αριθμό θεατών από τους επίσημους πανελλήνιους αγώνες. Το σύνθημα για την εξυπηρέτηση του κόσμου και των αγωνιζόμενων περνάει 100% σε πράξη και όλοι ζουν κάτι πρωτόγνωρο για 48 ώρες σε ένα χώρο που συνήθως χρησιμοποιείται μόνο για δεξιοτεχνίες ή parking από τις δημοτικές αρχές. Η θύελλα ξεκίνησε και η Αθήνα παρατηρεί εντυπωσιασμένη. Εδώ κλείνει και ο κύκλος ζωής του περιοδικού ως Free Press Magazine και κλέινονται οι πρώτες συμφωνίες με μεγάλα αθηναϊκά πρακτορεία.
Σχετικό video


T5: Λίγο πριν την έκρηξη.

Η Θεσσαλονίκη έρχεται ολόενα και πιο αντιμέτωπη με το φαινόμενο της "Αυτοκίνησης". Το εξώφυλλο δεν μπορεί να χωρέσει το μηχανοστάσιο της Porsche Cayenne Gemballa 550, ένα αυτοκίνητο που μόνο σε wallpapers έχουν δει οι περισσότεροι φίλοι της βελτίωσης.. Παράλληλα ανακοινώνεται μέσα από τις σελίδες μας το event που πρόκειται να αλλάξει ριζικά τόσο την πορεία του περιοδικού όσο και την εδραίωση σε Θράκη και ανατολική Μακεδονία: Τον πρώτο αγώνα RWYB στην Βόρεια Ελλάδα - το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ.
Σχετικό video


T4: Η Θράκη ορκίζεται σαν οπαδός της "Αυτοκίνησης"

H oμάδα για πρώτη φορά βρίσκεται στο μεγαλύτερο δίλημμα για την επιλογή εξωφύλλου, τουλάχιστον περισσότερο από ποτέ. Το ανθρακί Mazda RX7 FD3S έρχεται αντιμέτωπο με το τερατώδες Turbo S2000 της Ιζαβέλλας Τσιρώνη, το οποίο και μια μόλις εβδομάδα μετά την φωτογράφιση διαλύεται στον πρώτο αγώνα της τότε μόνιμης πίστας dragster στην Ελλάδα. Στην Θράκη οι οπαδοί του περιοδικού ξεπερνούν κάθε προσδοκία, ενώ το τεύχος φιλοξενεί περισσότερες σελίδες για τον χώρο του dragster από οποιοδήποτε περιοδικό στην Ελλάδα με αποστολές σε κάθε αγώνα εκτός αυτού της Κρήτης.
Σχετικό video


T3: Το ενδιαφέρον για τον χώρο του dragster.

Στο τρίτο τεύχος το tuning παίρνει άλλη έκταση. Η ιδιοκτήτρια εταιρεία ανανεώνει σημαντικά την ομάδα του περιοδικού και με πολύ πιο άξια και έμπειρα μέλη στον χώρο της δημοσιογραφίας το περιοδικό ξεκινά να αλλάζει γραμμή για να φτάσει στον βαθμό που είναι σήμερα. Mέσα στο τεύχος παρουσιάζονται ένα Mitsubishi Evo IX 400 ίππων (στον τροχό) και ένα light tuned Audi TT τα οποία και οδηγούμε αποκλειστικά στην πίστα του Ν. Ρύσιου στην Θεσσαλονίκη. Παράλληλα η εταιρεία Ν. Λογοθέτης & ΣΙΑ Ο.Ε. κλείνει για ένα έτος συμφωνία χορηγίας για το φαβορί της Pro Street 750 των αγώνων dragster, Στέφανο Ευθυμιάδη από την Ξάνθη. Η συμφωνία αμοίβει τόσο αγωνιζόμενο και χορηγό με τον Στέφανο να σπάει τα 10 δευτερόλεπτα στα 402 μέτρα κάτι που ο τελευταίος υποσχέθηκε από την αρχή της χρονιάς!
Σχετικό video


T2: Η πρώτη εμφάνιση του tuning.

Mε το δεύτερο τεύχος και με την ίδια πολιτική του τότε FREE PRESS, η "Αυτοκίνηση" φιλοξενεί για πρώτη φορά στις σελίδες του ενα βελτιωμένο αυτοκίνητο. Και τι καλύτερο όταν κάτι πρωτότυπο παρουσιάζεται, όπως το Citroen C1 Turbo που δυναμομετρήθηκε, δοκιμάσθηκε και φωτογραφήθηκε για το τεύχος Νο 2. Το εξώφυλλο γεμίζει η Alfa Romeo Brera, ακόμη ένα αυτοκίνητο που πιάσαμε στα χέρια μας με τις επίσημες άδειες της FIAT GROUP Έλλαδος, ενώ εμφανίζεται και το τοτε ολοκαίνουριο Opel Insignia. Το περιοδικό εξακολουθεί να διατηρεί την καλύτερη δυνατή ποιότητα, ενώ τα πρώτα σχόλια από την Θράκη αρχίζουν να καταφθάνουν γεμάτα θετικές εντυπώσεις για κάτι νέο στο χώρο των περιοδικών αυτοκινήτων.
Σχετικό video


T1: Το πρώτο τεύχος.

Η έκδοση αυτού του τεύχος κίνησε εντυπώσεις όσο και απορίες στον κόσμο της επαρχίας. Ένα περιοδικό που δεν έμοιαζε σαν αυτά της πρωτεύουσας αλλά καλύτερο, με deluxe υφή χαρτιού και εμφάνιση και φυσικά 100% δική του ύλη. Αυτές ήταν από την αρχή οι γραμμές που ζήτησε ο εκδότης Νικόλαος Λογοθέτης από την ομάδα του και αυτές μείναν διαχρονικές μέχρι και την παρούσα ημέρα. Στο εξώφυλλο δέσποζε η τότε καινούρια BMW Z4, ένα αυτοκίνητο που πιάσαμε στα χέρια μας με την άδεια της κεντρικής εισαγωγικής εταιρείας της BMW Hellas. Το 2008 αποχαιρετούσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον κόσμο του αυτοκινήτου, με την δημιουργία του ανεξάρτητου περιοδικού Αυτοκίνση Αν. Μακεδονίας & Θράκης.
Σχετικό video