Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
Daihatsu: Stop στην ΕΥΡΩΠΗ!
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ DAIHATSU ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
H DAIHATSU MOTOR COMPANY LTD, θυγατρική του Ομίλου TOYOTA, με ανακοίνωση της ανήγγειλε την παύση των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Αγορά από τον Φεβρουάριο του 2013.
Οι λόγοι που οδήγησαν την κατασκευάστρια εταιρεία στην απόφαση της αυτή είναι οικονομικοί και οφείλονται κατά κύριο λόγο στην οικονομική κρίση και την ισχυροποίηση του YEN, που έκαναν ασύμφορη την εξαγωγή και προώθηση των αυτοκινήτων DAIHATSU στην Ευρώπη.
Το YEN άρχισε να ανατιμάται τους τελευταίους μήνες του 2008, και συνέχισε να ανατιμάται κάθετα έως σήμερα, ιδιαίτερα δε από τα μέσα του έτους 2010.
Το Ευρώ σήμερα ισούται με 110 ΥEN, έχοντας φθάσει στο χαμηλότερο σχεδόν επίπεδο ισοτιμίας τα τελευταία 9 χρόνια. Η αντίστοιχη ισοτιμία Ευρώ / ΥEN στα μέσα του 2010 ήταν 135 ενώ το 2008, 170. Όπως είναι προφανές, η συνολική ανατίμηση του ΥΕΝ στο διάστημα αυτό έφθασε στο 55%.
Συνεπεία τούτου, οι εξαγωγές οχημάτων στην Ευρώπη έγιναν μη βιώσιμες, περιορίζοντας έτσι τα κέρδη της εταιρείας. H δυσμενής αυτή κατάσταση επιβαρύνθηκε περαιτέρω από το υψηλό κόστος που απαιτείται για την εξέλιξη των αυτοκινήτων και την συμμόρφωσή τους με τις ολοένα αυστηρότερες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσον αφορά στο επίπεδο των ρύπων CO2. (Ισοτιμία Yen + Υψηλό κόστος σε συνάρτηση με μειωμένες πωλήσεις στην Ευρώπη λόγω της οικονομικής κρίσης.)
Όπως είναι άλλωστε γνωστό, οι εισαγωγές από την Ιαπωνία και από τρίτες χώρες επιβαρύνονται στην Ευρωπαϊκή Ένωση με φόρο 10%, με αποτέλεσμα να αυξάνεται και το κόστος των αυτοκινήτων κατά 10% συγκριτικά με τα αυτοκίνητα που παράγονται στην Ευρώπη. Σημειωτέον δε, ότι η DAIHATSU είναι μία από τις ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες που παράγει αυτοκίνητα αποκλειστικά στην Ιαπωνία.
Όλοι οι παραπάνω παράγοντες, οδήγησαν σε πτώση των πωλήσεων οχημάτων DAIHATSU τα τελευταία 2 χρόνια, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα, όπως φαίνεται και από τον παρακάτω πίνακα:
|
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
2009 |
2010 |
Πωλήσεις Daihatsu στην Ευρώπη |
34500 |
46600 |
58600 |
57700 |
36300 |
19300 |
% επί Συνόλου Εξαγωγών |
11.9% |
15.0% |
16.3% |
14.8% |
11.0% |
5.3% |
Πωλήσεις Daihatsu στην Ελλάδα |
2854 |
3839 |
5992 |
6384 |
3716 |
1880 |
Μερίδιο Αγοράς
|
1.1% |
1.4% |
2.1% |
2.4% |
1.7% |
1.3% |
Για όλους τους ανωτέρω λόγους, κρίθηκε οικονομικά ασύμφορη η συνέχιση της πώλησης οχημάτων DAIHATSU στην Ευρωπαϊκή αγορά από τον Φεβρουάριο 2013 και στο εξής.
Παρόλα αυτά, η DAIHATSU διευκρίνισε ότι θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες μετά την πώληση (after-sales services) στην Ευρώπη και μετά το 2013 και για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί και υπάρχει ζήτηση για ανταλλακτικά και service.
Η AGRIPAN SA μέσα στα τελευταία 20 χρόνια που εισάγει τα αυτοκίνητα DAIHATSU στην Ελλάδα, καθιέρωσε την μάρκα, και σε συνδυασμό με την ποιότητα και την ιαπωνική αξιοπιστία των αυτοκινήτων αυτών, εξασφάλισε με τις υπηρεσίες της πλήρη ικανοποίηση στους κατόχους των αυτοκινήτων DAIHATSU.
Ενδεικτικά, έρευνες που διεξήχθησαν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, απέδειξαν το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης που προσφέρουν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα στους ιδιοκτήτες τους:
-
.Η J.D.Powers σε έρευνα που διεξήγαγε στη Γερμανία το 2009, απέδειξε ότι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων DAIHATSU έχουν εντυπωσιασθεί με την ποιότητα των αυτοκινήτων τους. Σε αυτή την έρευνα μάλιστα, η DAIHATSU ξεπέρασε στην ικανοποίηση των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, τους Γερμανούς κατασκευαστές BMW AG, VOLKSWAGEN AG, και AUDI. Η DAIHATSU κατέκτησε ακόμα κορυφαία θέση σε ό,τι αφορά στο χαμηλό κόστος λειτουργίας και συντήρησης των αυτοκινήτων της και στα πολύ υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης.
-
.Παράλληλες έρευνες από περιοδικά στην Ελλάδα μας, όσο και από την εταιρεία μας μέσω της MRB απέδειξαν το υψηλό ποσοστό ικανοποίησης των κατόχων αυτοκινήτων DAIHATSU στην Ελλάδα που αγγίζει σχεδόν το 100%.
Η AGRIPAN SA, είναι μία εισαγωγική εταιρεία με πολλές δραστηριότητες. Ανήκει στον Όμιλο Εταιρειών Κοντέλλης - Παντελεημονίτης με ιστορία στο χώρο του αυτοκινήτου από το 1919. Οι δραστηριότητες της εταιρείας σήμερα, εκτός από τα ιαπωνικά αυτοκίνητα DAIHATSU, περιλαμβάνουν τα ιαπωνικά γεωργικά τρακτέρ Kubota, τα οποία εισάγει εδώ και 30 χρόνια, τα ελαστικά Cooper Avon, συστήματα επεξεργασίας νερού και τα Mahindra Goa Pick – Up m-Hawk ,από τον περασμένο Μάιο, 2010.
Μέσα στα 20 χρόνια διανομής των αυτοκινήτων DAIHATSU στην Ελλάδα, χάρη στη συνέπεια και τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης, η AGRIPAN SA, καθιέρωσε και απογείωσε την παραπάνω μάρκα, εργαζόμενη σκληρά με ένα δίκτυο συνεργατών, το οποίο καλύπτει όλη την χώρα.
Πέτυχε εφαρμόζοντας έναν μοναδικό τρόπο διανομής, με επιλεγμένους συνεργάτες και υπηρεσίες τριών σημείων, με στόχο όλοι μαζί να προσφέρουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στους κατόχους οχημάτων DAIHATSU, και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σύμφωνα με τα ιδανικά και την φιλοσοφία της εταιρείας.
Η AGRIPAN SA μάλιστα, κατάφερε να κατακτήσει το υψηλότερο μερίδιο αγοράς ανάμεσα στους Ευρωπαίους Διανομείς, και η χώρα μας υπήρξε μία από τις 5 σημαντικότερες αγορές στην Ευρώπη. Ενδεικτικός είναι ο παρακάτω πίνακας με τα συγκριτικά μερίδια αγοράς στην Ευρώπη:
ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ AGRIPAN ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ
Έτος |
Ελλάδα |
Γερμανία |
Ιταλία |
Ολλανδία |
2004 |
0,8% |
0.2% |
0.2% |
0.6% |
2005 |
1.1% |
0.3% |
0.3% |
0.8% |
2006 |
1.4% |
0.4% |
0.4% |
1.2% |
2007 |
2.1% |
0.4% |
0.6% |
1.4% |
2008 |
2.4% |
0.4% |
0.7% |
1.6% |
2009 |
1.8% |
0.3% |
0.4% |
1.1% |
Η AGRIPAN SA ήταν, είναι και θα παραμείνει στον χώρο της αυτοκίνησης με την υπευθυνότητα και την συνέπεια που την χαρακτηρίζει.
Σε συνεργασία με την DAIHATSU, θα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες εξυπηρέτησης υψηλού επιπέδου και να εξασφαλίζει πλήρη ικανοποίηση στους χιλιάδες παλαιούς και νέους πελάτες της
Περισσότεροι από 60.000 κάτοχοι αυτοκινήτων DAIHATSU θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν όπως τόσα χρόνια τα αξιόπιστα, οικονομικά και πρωτοποριακά αυτοκίνητα τους και μετά το 2013 και το ίδιο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και υποστήριξης.
Θα διαβάσετε αναλυτικό άρθρο στο επόμενο τεύχος της Αυτοκίνησης!
- admin's blog
- Login to post comments