Rover 416 GTi B18C engine swap | Autokinisimag

Autokinisimag on YouTube

I Sell My Car

Sideris Motorsport
HEED-AUTO
JDMaster Biladeris

Editors

BE QUICK!


All news

Rover 416 GTi B18C engine swap

Rover B18C

Rover 416 GTi 1991 Diamond White-Gray

Μηχανικές βελτιώσεις:
-B18C 82x87,2 mm
-Κεφαλή B16 με light porting
-Ελατήρια/retainers/ασφάλειες Supertech
-Έκκεντρα Β18C Type-R
-Συμπίεση 11,6:1
-Πολλαπλή Skunk2 ανοιγμένη και με ροϊκή
-Πεταλούδα B18C 62mm
-CAI 76mm
-Χταπόδι χειροποίητο 4-2-1, 60mm cat-back
-Ηλεκτρικά OBD0, ρύθμιση ECU από τον κάτοχο
-Γρανάζια Brian Crower
-Κατάργηση A/C και P/S
-Σασμάν CRX VTEC με κορωνοπήνιο 4,4

Απόδοση 220 Ps @ 8.400 rpm και 20 Kgm @ 6.700 rpm, κόφτης 9.000 rpm

Ανάρτηση/Πλαίσιο:
-Αμορτισέρ KONI κόκκινα με ελατήρια 3,5 cm APEXi
-Μπροστά μπάρα θόλων OMP
-Custom βάσεις μηχανής ουρεθάνης

Σύστημα Πέδησης:
-Δίσκοι Brembo 262mm εμπρός αεριζόμενοι
-Τακάκια Brembo εμπρός
-Δίσκοι Brembo 240 mm πίσω
-Τακάκια Brembo πίσω
-Λάστιχα Toyo Michelin Pilot Sport 3 195/50/15
-Ζάντες 15” από Rover 220 Turbo