Toutefois, le Tadalafil peut provoquer des myalgies. Vardenafil a un https://www.levitradosageus24.com/ acquistare e viagra e online effet moindre sur le systГЁme cardio-vasculaire.
BE QUICK!
- Are you looking for us?
Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεστε σ'αυτή την σελίδα. Η βελτίωση είναι στο αίμα σας και το πιθανότερο είναι πως η επιτάχυνση είναι το αγαπημένο σας sport. Κάνετε click εδώ για να διαβάσετε παρουσιάσεις βελτιωμένων οχημάτων που έκαναν την εμφάνιση τους κατά καιρούς στην έντυπη μορφή του περιοδικού μας, αλλά και για νέα "κτήνη" που κυκλοφορούν στους δρόμους και καταγράφονται από τους φακούς μας! - TETRAKOSARI ©
Δείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ ©, του πρώτου και μοναδικού RWYB event στην Ελλάδα που δημιούργησε εκ νέου πρωτότυπους κανονισμούς και κατηγορίες σύμφωνα με χρόνους! Περισσότερες πληροφορίες στο επίσημο website!
Πατήστε παρακάτω για τις ημερομηνίες του TETRAKOSARI
για το 2013:
- Διαφημιστείτε έξυπνα!
Διαφημιστείτε έξυπνα και προβάλετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας με πρωτότυπο τρόπο μέσω του περιοδικού Autokinisimag, των ιστοσελίδων που διαθέτει ή μέσω του καναλιού μας στο YouTube και των video που μπορούμε να παράγει η εταιρεία μας για εσάς! Επικοινωνήστε μαζί μας και με το τμήμα marketing στο τηλέφωνο 25210.27272 - DWYB.GR
Πλαγιολίσθηση; Καλά νέα για τους φίλους του Drift! Γνωρίστε τις νέες διοργανώσεις του περιοδικού μας! - Forum Garage
Προσθέστε το όχημα σας, δείξτε τις βελτιώσεις σας, τους χρόνους που έχετε στα 400 μέτρα και μαζέψτε τις περισσότερες θεάσεις και τις καλύτερες βαθμολογίες από όλους τους άλλους! - Λ.Α.Α.Μ.Θ.
Γνωρίσατε τις δυνατότητες του περιοδικού. Γνωρίστε τώρα και την λέσχη που ίδρύθηκε μέσα από αυτό! Γίνετε μέλη της ΛΑΑΜΘ και πάρτε στα χέρια σας το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού μέσα από το αθλητικό σωματείο μας. - Ρόδα Στιλέτο S01E08
Έπειτα από μια μικρή διακοπή, το Ρόδα στιλέτο είναι εδώ. Αυτή η φορά οι γυναίκες μας απαντούν αν γνωρίζουν καλά από left foot braking technique! - Honda vs Porsche
Έχετε δει ποτέ "άνοιγμα" με τέσσερις κάμερες; Αν ναι τότε σίγουρα δεν έχετε διαβάσει την δοκιμή και παρουσίαση του Honda Civic Turbo απέναντι σε μια Porsche Carrera 4S! - Παράνομες κόντρες;
Δείτε σχολιάστε και φωνάξτε ελεύθερα. Πήραμε την κάμερα και βγήκαμε στους δρόμους. Περισσότερα στο τεύχος 11 (κατόπιν παραγγελίας).
All news
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΑΣΑΝΤΖΑΣ PALAS LIVAS - TETRAKOSARI 7
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΛΑΣΑΝΤΖΑΣ PALAS LIVAS 130PS
Γράφει ο Μιλτιάδης Σκέμπερης
Το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ είναι μια διοργάνωση που δίνει το δικαίωμα σε όλους να τρέξουν με όποιο τετράτροχο όχημα φέρουν, αρκεί φυσικά να τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας. Προσωποποίηση του “run what you bring”, όπως το αποκαλούν οι Αμερικανοί, είναι ο Γιώργος Παλασάντζας.
Η ιδιοκατασκευή με την οποία έτρεξε στο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ VII έκλεψε τα βλέμματα πολλών οδηγών και θεατών στις Σέρρες. Ο Γιώργος την έχει ονομάσει PALAS LIVAS και ήρθε από την Αθήνα για να προβάλλει τη δουλειά του, αφού τα τελευταία 30 χρόνια, ως μηχανολόγος που είναι, έχει επιδοθεί στη δημιουργία δικών του κατασκευών.
Οι πιο παλιοί θεατές του ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ θα τον θυμούνται εντός πίστας με άλλη ιδιοκατασκευή του. Το PALAS LIVAS που απολαύσαμε στο έβδομο ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ έχει σωληνωτό πλαίσιο και είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Η χρήση αυτού του υλικού, που ειδικά αυτήν την εποχή είναι ιδιαίτερα ακριβό, δίνει το απίστευτο πλεονέκτημα του ελάχιστου βάρους στο LIVAS. Πιο συγκεκριμένα, ζυγίζει 580 κιλά που σημαίνει ότι είναι πιο ελαφρύ και από τους ήδη ελαφρωμένους στο έπακρο ανταγωνιστές του.
Στα μηχανικά, ο Γιώργος Παλασάντζας έχει εμπιστευθεί τον πολύ αγαπητό στους βελτιωτές κινητήρα των 1,6 λίτρων με τις 16 βαλβίδες. Ο Γιώργος δεν έχει προχωρήσει σε κάποια βελτίωση του μηχανικού συνόλου, πράγμα που σημαίνει ότι η ιπποδύναμή του είναι κοντά στα 130 άλογα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων του PALAS LIVAS είναι από Peugeot Rallye, όπως επίσης και τα ημιαξόνια με τα πίσω γόνατα. Ο αθηναίος σχεδιαστής έχει βάλει το μεράκι και τη μαστοριά του στο σύστημα διεύθυνσης, έχοντας σχεδιάσει και κατασκευάσει τα μπροστινά γόνατα και τα ψαλίδια. Να υπενθυμιστεί ότι το πλαίσιο είναι δικής του έμπνευσης και εκτέλεσης.
Για την επιβράδυνση της ιδιοκατασκεύης χρησιμοποιούνται οι εμπρός αεριζόμενοι δίσκοι από Rallye, ενώ πίσω διαθέτει διπλούς δίσκους. Το πάτημα του οχήματος στο δρόμο είναι υπόθεση των ζαντών 16 ιντσών με λάστιχα 225/50/16 της Continental.
Ο Γιώργος πιστεύει ότι το ΤΕΤΡΑΚΟΣΑΡΙ είναι μια πολύ σωστή διοργάνωση που δεν υστερεί σε τίποτα από άλλες του ελληνικού χώρου. Στόχος του είναι η προβολή των εμπνεύσεων και των δημιουργιών του μέσα από το event. Πιστεύει ότι με αυτόν τον τρόπο μπορεί να κάνει γνωστή την προσπάθειά του αλλά, ταυτόχρονα, να δείξει και στους νεότερους ότι ακόμα και στις δύσκολες στιγμές της κρίσης μπορούν να υπάρχουν διέξοδοι για κάτι καινούριο στο χώρο του αυτοκινήτου εντός Ελλάδας.
